יתד נאמן מציע: לגייר את כל המסתננים

שלמה בן יוסף No Comments on יתד נאמן מציע: לגייר את כל המסתננים
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאמר המערכת של יתד היום מציע לפתור את בעיית המסתננים בדרך "פשוטה ויעילה": הבית היהודי ויש עתיד יקימו בתי דין אינסנט לגיור וכך יפתרו את הבעיה עפ"י חוק השבות.

כתב יתד נאמן בני רבינוביץ שעוסק שנים רבות ביתד נאמן במאבק נגד הגיור ההמוני והמזוייף אומר: "היוזמות האחרונות של יש עתיד והבית היהודי בנושאי דת ומדינה, גיור ונישואין, עוד עלולות להביא למימוש רעיון אווילי ומטורף של "גיור" כל המסתננים. בעבר כבר היה עיתונאי סרוג שהציע זאת באופן רציני, והדבר מוכיח על איך מתייחסים גורמים אלו לערכים המקודשים ביותר של העם היהודי".

הנה המאמר המלא:
מבקשי המקלט האפריקנים שמארגנים מחאות ענק, מבקשים להפוך את מצוקתם לבעייה לאומית. וזה נכון! עשרות אלפי אנשים שפרעו חוק ופרצו גבולות תוך עברינות גסה על החוק, התנחלו בלב הארץ. רבבות מסתננים מאריתריאה וסודן, כבשו במשך הזמן שכונות שלמות בתל אביב, ו"העיר העברית הראשונה הפכה להיות אפריקאית".

גם אם לא נגרר לחטא ההכללה, דרום תל-אביב הפכה להיות מקום שאי אפשר להסתובב בו בלילות, מאימת המסתננים השכנים. גרף הפשע רשם תנודות חדות כלפי מעלה. אפילו ביתו של האדם חדל להיות מבצרו. גם חדר המנוחה חדל להיות מקום בטוח, אם שכחת חלון פתוח. ממשלת ישראל מגלה אוזלת יד, הקיום חדל להיות רוגע, וחיי התושבים הפכו להיות בלתי נסבלים. ובכל זאת, היחס לאוכלוסייה ששוהה כאן באופן בלתי חוקי, אינו "שחור-לבן":

הלב היהודי של ישראל רחמנים, נכמר. קשה להתבונן בהפגנות של המסתננים שהולכות ומתגברות. הצעדות רוויות כאב וסבל אנושי מעיק. המסתננים הרי ברחו מהדיקטטורה האכזרית של אריתריאה, ומרצח העם של סודן. הרעב והפרימיטיביות הם היחידים שממתינים להם בארצם. אין להם לאן לחזור. לאלה שנשארו שם אין שום ענן תקווה באופק, וזה מגביר את המוטיבציה לצאת למסע אל החיים החדשים.

גם אם הנתונים מצביעים על ירידה במספר המסתננים ממצרים, זה לא בגלל גדר הגבול שהולכת ונשלמת. רק העלאת הנושא לסדר היום בלמה את שטף ההגירה הפולשנית. המסתננים הזרים חוצים את מצרים בדרכם הנה ואיש מהם איננו חושב להתעכב שם, גם אחרי שהצליח להמלט מאזורי הסכנה והאסון. הסיבה: אין להם סיכוי למצוא מקומות תעסוקה במצרים. יקבלו אותם בזרועות סגורות. לא ינתן להם צ'אנס להשתלב בחברה המקומית. לכן הם עושים כל מאמץ להגיע לישראל, כאן חבריהם נטמעו באינספור מקומות עבודה, באופן בלתי חוקי. ענף שטיפת הכלים, טאטוא הרחובות, תחזוקה ושירות בבתי מלונות, מאויישים בשוהים לא חוקיים שלא צריך לשלם להם הרבה.

"שביתת העבודה" שהכריזו השוהים הבלתי חוקיים, חושפת תמונת מצב עגומה. ההכרזה של המסתננים על שלושת ימי שביתת מחאה נגד עמדת הממשלה, מגלה את עומק הבעייה. המשק נתפס בכלכלתו, וענפים שלמים מתקשים להתמודד.

לכן, לא תועיל חסימת הגבול עם מצרים. כל עוד ישראל תהווה עבורם מקום שהם יכולים לחיות בו, הם יגיעו לכאן דרך גבולות פרוצים של מדינות אחרות, כמו ירדן, גם אם זה יהיה כרוך במאמץ גדול יותר. הם יחדרו דרך מנהרות או באמצעות גלשונים, כי עבורם זה מסע לחיים. אם ההגעה לכאן לא תהפוך ל"לא משתלמת", הזרם המאיים הזה לא יפסק!

בחינה עובדתית תחשוף שבכל מדינות העולם המערבי הצבוע, היו מכינים להם מחנות מעצר, כתחנת ביניים לקראת גירוש. זה המצב בכל הדמוקרטיות המתוקנות. שום שלטון תקין לא היה נותן להם לכבוש את מרכזי הערים. באוסטרליה למשל, מכונים המסתננים "אנשי הסירות". זאת בגלל שרוב המסתננים מגיעים דרך הים. הפתרון לטיפול בהם פשוט: האוסטרלים מעלים אותם על כלי שיט ומנחיתים אותם על אי, כאלף ק"מ מהיבשת. גם מדינות האיחוד האירופי שמרבות לתקוף את ישראל, מהוות יעד מצויין למסתננים. הם מגיעים בדרך כלל עם ויזת תיירים, נשארים עם פקיעתה ומנסים להתערב באוכלוסיה. דרך ההתמודדות מקורית ביותר: העתון "גרדיאן" חשף כי האיחוד משלם עשרות מליוני יורו למרוקו – דרכה עוברים גלי הסתננות, כדי שתבלום "בדרכה" את המגמה. ארגוני זכויות האדם מדברים על ירי ללא אבחנה. יון העלימה רק לאחרונה 150 מסתננים סורים שכנראה גורשו לטורקיה. באיטליה מחייב החוק לגרש מסתננים שנמצאו על אדמתה. המדינה הקימה מחנות מעצר לאלו שנתפסו והתנאים שם קשים ביותר ואפילו מחפירים. הנותן מחסה למסתננים, צפוי לשלוש שנות מאסר. מדיניות ההגירה בלתי מתפשרת.

גם צרפת מגרשת מדי שנה שלושים אלף שוהים לא חוקיים, ובית הדין לגירוש נמצא בשדה התעופה. הבריטים מחזיקים רבבות במחנות מעצר והאמריקנים שולחים לבתי סוהר רגילים, עד הגירוש. רק לישראל, אסור.

אבל נציבות האו"ם לפליטים תקפה רק את ישראל: "החקיקה החדשה אינה הולמת את רוח אמנת הפליטים בענין זכויות האדם". זה לא מפתיע! תמיד, להם מותר ולנו אסור. למה? כי בניגוד לישראלים, גם הם יודעים שאנחנו עם נבחר, אור לגויים. בניגוד לראשי ממשלת הזדון, הגויים יודעים שיהודי זה יהודי, ומיהודי דורשים יותר. לכן אם חייל ישראלי סוטר לילד שזרק עליו בלוק או אבן משוננת וסיכן את חייו, העולם רועש בגלל סטירונת. אבל כשבאותו רגע, בארה"ב ובמדיניות נאורות אחרות, רק הקירות העבים כולאים זעקות אסירים מעונים ולפי הדוחות של "בצלם" מענים בני אדם במרתפים האפלים של משטרים שונים, העולם שותק. למה? כי אנחנו שבתו של עולם, מצפונו. להם מותר ולנו אסור! אם גוי מענה אדם, הוא גוי. אבל אם יהודי נתן רק סטירה, הוא חילל את שרידי המצפון העולמי. אנחנו אתרוגו של עולם. ואם יהודי עושה את אותו מעשה, הוא נשך את הפיטם!

להתססה הזו יש יד מכוונת. ארגוני שמאל קיצוניים וקרנות חדשות כאלה ואחרות, עומדים מאחורי מרד המסתננים. בסיוע משת"פים מבית, הם מבקשים לאזרח את המסתננים אחר שיקבלו מעמד של "פליטים", כדי להפוך את ישראל ממדינת העם היהודי, למדינת כל אזרחיה. זה המשך ישיר של החפירה תחת כל אושיות הקיום היהודי כאן ועקירת השפעת היהדות. ואם ממשלת הזדון עושה ככל שביכולתה כדי לעקור מכאן כל צביון יהודי, הדרישה הזו לא לגמרי חריגה.

אם לשפוט לפי ניסיון העבר, לא נופתע אם יקומו ח"כמים להרע מ"הבית היהודי" שיחברו ל"יש עתיד" ויציעו להקים בתי דין אינסטנט לגיור, כדי לפתור את בעיית המסתננים על פי חוק השבות. אם המדינה משוועת לפתרון, אז "חייבים למצוא לה פתרון הלכתי". זה לא חורג ממגמת הרס היהדות שהם מוליכים כאן מאז הקמת הממשלה, ולא שונה מהפתרון שהופעל כאן ביחס להגירת נוכרים ממדינות אחרות. גם שם פתרו את בעיות המדינה על ידי פתרונות "הלכתיים" של גיורי אינסטנט ופסי יצור לגרים. ההבדל מאז הוא רק בצבע העור ואת ממשלת הזדון אי אפשר להאשים בגזענות. היא לא תפלה בין שחור ללבן ולא תקפח. המסתננים, הרי לא חרדים!



0 תגובות